BIAŁE CZY CZARNE ?
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
----------------NOWOŚĆ-----------
----KONTYNUACJA
ZESTAWU CZARNE CZY BIAŁE---
--------- BIAŁE CZY CZARNE ?----------
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Analiza i synteza wzrokowa
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
-
16
kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych
-
2
prostokątne
elementy dwustronne tekturowe
-
4
nieregularne elementy dwustronne tekturowe
-
zbindowana książeczka,
61
stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
-
woreczek na elementy
- pudełko tekturowe
Autor: Agnieszka Bala
Wydanie I
Kraków 2014