Producent
Cena
-
od
do
Rozwojowy model terapii — Myślę, czytam, rysuję
Pomoce dydaktyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym
„Myślę, czytam, rysuję” czyli rozwojowy model terapii. Linia ta skierowana jest dla dzieci w wieku przedszkolnym. Nasze wyjątkowe pomoce powstały w wyniku wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi. Książki obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, oraz są usystematyzowane według pojawiających się w dzieciach, umiejętności rozwojowych. Wszystkie ćwiczenia zostały tak skonstruowane, aby umożliwić dziecku opanowanie zadań na kolejnych poziomach. Zbiór zadań napisany został w zgodzie z etapami rozwoju funkcji poznawczych młodego człowieka.
Ćwiczenia rozwojowe dla przedszkolaków
Korzystając z naszej serii, dorosły po zapoznaniu się z etapem rozwojowym, wybiera poziom, z którego zaczyna pracę z dzieckiem. Rodzice, opiekunowie i nauczyciele znajdą w książkach ćwiczenia pomagające oddziaływać na funkcje poznawcze. Zadania utrwalą również osiągnięte już umiejętności oraz będą dopingować i mobilizować dziecko do dalszych poczynań.
Książeczki „Myślę, czytam, rysuję” przeznaczone są zarówno dla dzieci zdrowych jak i dla dzieci z dysfunkcjami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki zaburzeń. Mogą być z powodzeniem wykorzystywane do pracy z dzieckiem w domu, na terapii oraz w grupie przedszkolnej.